Asymmetrie

Asymmetrie is het debuut van Lisa Halliday en wordt goed ontvangen. De achterflap spreekt van een hype en ik moet zeggen, ik zag het in de ...

Asymmetrie is het debuut van Lisa Halliday en wordt goed ontvangen. De achterflap spreekt van een hype en ik moet zeggen, ik zag het in de kerstperiode vaak op mijn instagram verschijnen, en dus belandde het ook in mijn handen tijdens één van die bezoekjes aan de boekenwinkel. 


Het verhaal valt uitéén in twee stukken. Anders dan ik verwacht heb krijg je niet afwisselend een stuk van het ene verhaal en een stuk van het andere. Nee, je krijgt twee hapklare verhalen en ik moet zeggen, ik vond beide verhalen mooi en heb ze graag gelezen. Alleen die link tussen de twee vond ik niet en dus lijk ik een stuk van de schoonheid van het boek te missen.

You Might Also Like

0 reacties