Today woman

Ik maakte eerder het patroon Today Woman van Vanessa Pouzet  in een boordstof. Deze keer koos ik een soepelere tricot. Hoewel het nog stee...

Ik maakte eerder het patroon Today Woman van Vanessa Pouzet in een boordstof. Deze keer koos ik een soepelere tricot. Hoewel het nog steeds een redelijk dikke stof is die wel wat vorm behoudt en dit lijkt me ook wel nodig om het wijd uitlopende topje vorm te geven. Ik koos opnieuw voor de simpele versie, geen rits op de rug en verlaagde opnieuw de hals. Het komt echt te hoog naar mijn goesting. 

Misschien ben ik deze keer iets te gul met de schaar geweest, ik weet het niet. De hals gaapt een klein beetje en ik denk dat ik beter eerst de hals aanpas en dan pas de plooitjes stik om dit te voorkomen. Ik bedacht dat de plooitjes misschien omgekeerd moeten, naar buiten ipv naar binnen, maar ik zie op de site dat ze inderdaad naar binnen worden gestikt. Volgende keer maar eens proberen. 

Ik besloot het meteen aan te trekken en gezien de kleur was er toch geen betere plaats om te tonen dan voor de affiche van het theaterfestival. Geen idee of het me lukt om elke dag met iets rood te gaan...

You Might Also Like

0 reacties