Vanilla sokken

Het lijkt of ik ongelooflijk lang aan deze sokken heb gebreid, maar dat komt omdat dit echt een project was dat ik zo af en toe vast pakte...

Het lijkt of ik ongelooflijk lang aan deze sokken heb gebreid, maar dat komt omdat dit echt een project was dat ik zo af en toe vast pakte. Als ik iets kleins nodig had...

Ik toonde ze eerder in een WIP Wednesday en ze zijn af sinds begin juni, een maand geleden dus. Maar je begrijpt dat ik ze nog niet heb aangehad. Hoewel, eentje heb ik wel al aan gehad, een hele dag zelfs, voor de dag voor autisme. De tweede stond toen nog op de naalden en aangezien het de bedoeling is dat je twee verschillende sokken dan draagt was het een goed excuus om eens te proberen hoe ze zitten.

Het patroon is Vanilla is the new black van Anneh Fletcher en wat mij betreft, een ideaal patroon als je drukke wol hebt waarvan het patroon van de sok toch zou verdwijnen. Deze sok heeft trouwens een hele mooie manier van meerderen, het komt zo samen in een V. Niet te zien op deze foto's maar wel als je eens gaat snuisteren op Ravelry.

en ja, ik ben een collectie aan het aanleggen, ik vind het wel leuk om nieuwe technieken te proberen en die sokken passen perfect in mijn sjakosse...

You Might Also Like

0 reacties