WIPWednesday: Nuuk

Er staat nog steeds van alles op mijn naalden, maar het lukt me minder om er over te bloggen, dus laat ik maar deze tonen. Nuuk is een ...

Er staat nog steeds van alles op mijn naalden, maar het lukt me minder om er over te bloggen, dus laat ik maar deze tonen.


Nuuk is een trui met korte mouwen uit de eerste Laine magazine. Het was liefde op het eerste gezicht, maar het duurde langer om op te zetten. Want ik heb graag truien met lange mouwen en welke wol zou ik dan gebruiken en al die andere vragen...

Ik koos opnieuw voor Gilliat van De Rerum Natura en heb vier bollen gekocht. Ondertussen heb ik de eerste opgebreid en staan de mouwen op wacht. Het is dus enkel recht door breien, ideaal om mee te nemen naar een bijeenkomst van Haggis & Tweed bij Full circle coffee. De taart was lekker en het gezelschap enorm inspirerend. Mijn trui is ook een stuk opgeschoten, maar veel valt er niet te tonen, want elke foto lijkt er een grijze massa van te maken.

You Might Also Like

0 reacties