First Fall Days socks

Ik liet me opnieuw verleiden voor het testen van een patroon van Hanna Lisa Haferkamp . Eens je in zo'n mailing zit is het verleidelijk...

Ik liet me opnieuw verleiden voor het testen van een patroon van Hanna Lisa Haferkamp. Eens je in zo'n mailing zit is het verleidelijk om ja te zeggen. Omdat je weet dat je het patroon krijgt, omdat je weet dat het mooie sokken zullen worden, omdat je weet dat ze dan ook op tijd af geraken,...

Deze sokken heten First Fall Days en de bedoeling is dat het patroon tegen het einde van de maand gepubliceerd wordt, want oktober is so(c)ktober!

Speciaal aan deze oproep was ook dat we de wol van Woolly Mammoth Fibre in preview konden bestellen. De wol kwam in vier combinaties: wit of grijs voor de basiskleur en geel of oranje voor de contrastkleur. Je mag eens raden wat ik koos. 


Mijn deadline was eigenlijk vorige maandag, maar zo zagen ze er zaterdag uit. Het leek redelijk hopeloos, maar ik vertel je later wel eens of het gelukt is...

You Might Also Like

0 reacties