Örnas

Ornäsbjork is een type berk en de nationale boom van Zweden. Ysolda Teague liet zich inspireren door de bomen om deze mittens te ontwerpen...

Ornäsbjork is een type berk en de nationale boom van Zweden. Ysolda Teague liet zich inspireren door de bomen om deze mittens te ontwerpen. Ze maakten deel uit van de Ysolda club van een tijdje terug. Ondertussen kan je het patroon ook apart kopen. Ze breide ze voor de gelegenheid in groen en grijs, maar wij kregen natuurlijke kleuren van Skein Queen in de club. Er hoort trouwens ook een bijpassende muts bij. 

Ik was direct verliefd op de combinatie, maar toen had ik nog een beetje schrik van wanten en kleine omtrekken op rondbreinaalden. Na al die sokken is dat wel over en dus wond ik eindelijk de strengen op zodat ik aan de slag kon gaan. Het is heel verslavend en ze breien heel snel, zeker met een serietje bij. Zonde eigenlijk dat ik zo lang gewacht heb, maar ze kwamen gisteren al meteen van pas bij de eerste echt koude dag. 

You Might Also Like

0 reacties