Amsterdam - logeren en eten

Ik logeerde deze keer in Citizen M, omdat ik eens een andere wijk wou proberen en ook omdat het iets goedkoper uitviel dan Volkshotel. Je lo...

Ik logeerde deze keer in Citizen M, omdat ik eens een andere wijk wou proberen en ook omdat het iets goedkoper uitviel dan Volkshotel. Je logeert vlak bij het WTC en Asterdam Zuid. Al moet ik toegeven dat ik enorm goed geslapen heb en geen last had van enig lawaai van het drukke autoknooppunt.

Vlakbij ligt het Beatrix park en omdat ik toch een half uur moest stappen naar mijn workshops was dit wel leuk. Al bij al bleef ik wel een beetje in dezelfde buurt als normaal.

Maar ik besloot wel om andere adresjes te zoeken om te eten dan waar ik meestal naar toe ga. Toen ik op zaterdag terugwandelde van mijn workshop zag ik dat het restaurant open was, waar ik 's ochtends nog aan getwijfeld had. Op zondag zag ik via facebook dat ze de buitentuin hadden geopend en er pizza's werden gebakken in de houtoven. Het leek ideaal om te ontspannen en toch vlak in de buurt van mijn hotel te zijn. 
Ter plekke bleek dat Resaturant AS ook een menu met drie of vier gangen heeft en dat dit best betaalbaar bleek. Ik was in de tuin gaan zitten en daar ben ik ook een paar gerechten blijven zitten, maar voor het hoofdgerecht en dessert verhuisde ik toch naar binnen. De bediening was heel vriendelijk en ik voelde me echt in de watten gelegd. 

 Sir Hummus was in de buurt van waar mijn workshops werden georganiseerd en ik had de dag ervoor al een lange rij zien staan. Ik besloot een menu te nemen en zo zag mijn plateau er uit. Lekker! De eigenaars zijn Israëliers en serveren ook die keuken.





You Might Also Like

0 reacties