Zielig

en dan heb ik het niet over de verkiezingsresultaten, daar wordt al genoeg over geschreven in blogland vandaag (maar die zijn ook wel zielig...

en dan heb ik het niet over de verkiezingsresultaten, daar wordt al genoeg over geschreven in blogland vandaag (maar die zijn ook wel zielig natuurlijk).

Nee, ik heb het over mijn nieuwe huisgenoot: Aida, de kat van mijn wederhelft. Gistermiddag is ze verhuisd, ze komt een weekje op vakantie. In de auto bleef ze redelijk rustig in haar doos zitten, ik dacht bijna dat ze ontsnapt was. Eens we de doos op de grond openden, liep ze wat verdwaald rond, niet bang ofzo maar wel nieuwsgierig. Uiteindelijk is ze de trap naar boven op geklommen en heeft zich een plekje gevonden op een rugzak onder mijn bed (bij de andere katten) en daar is ze de hele namiddag niet meer vandaan geweest. Echt zielig...
's Avonds liep ze al wat vrijer rond en sprong ze zelfs op mijn schoot toen ik nog met de laptop bezig was voor het Project, tot hilariteit van mijn lief, die het ook wel welletjes begon te vinden. Toen we gisteren gingen slapen zocht ze ook weer haar plekje op. Deze morgen merkte ik wel dat ze vannacht ook de benedenruimte wat grondiger geïnspecteerd heeft. Ik ben eens benieuwd vanavond als ik thuiskom.

You Might Also Like

0 reacties