BRRRRRRRRR

Raar is dat. Gisteren was er het afscheid van mijn collega, hij vertrekt naar een nieuwe job vol uitdagingen en plots sta ik er alleen voor....

Raar is dat. Gisteren was er het afscheid van mijn collega, hij vertrekt naar een nieuwe job vol uitdagingen en plots sta ik er alleen voor. 't Is te zeggen, mijn andere collega is nog in zwangerschapsverlof en er komt versterking (en nee, ik weet niet wie want ze verzwijgen de namen voor mij). En alsof dat alles nog niet voldoende is, wordt er aan het organigram gesleuteld, hier en daar is al wat bekend maar de echte voorstelling is voor volgende week. In wat op tafel ligt vind ik momenteel mijn taken terug in verschillende teams. Namen werden nog niet geplakt, maar de geruchtenmolen doet natuurlijk zijn werk. De collega's die we zochten komen misschien niet eens in ons team terecht. Ik dacht dat ik wel bij mijn verantwoordelijke ging blijven, ook al zou dat betekenen dat ik een aantal opdrachten die ik tof vind niet meer mag/moet doen en waar ik ook al niet happy bij was omdat ik net veranderd was om die dingen weer te mogen/kunnen doen. En plots was daar gisteren de opmerking van iemand die een tijdje terug vertrokken is maar toch nog goed op de hoogte is, waardoor ik misschien toch in een ander team terecht zou komen. Nu weet ik het helemaal niet meer...

Verwarrend bericht? Wel zo voel ik me ook een beetje veel.

You Might Also Like

0 reacties