RIP

Mijn oude pc heeft het deze week begeven. Ik heb er geen flauw idee van hoe oud hij is of wat voor model of wat dan ook, want die dingen kom...

Mijn oude pc heeft het deze week begeven. Ik heb er geen flauw idee van hoe oud hij is of wat voor model of wat dan ook, want die dingen komen van mijn pa. Hij zorgt er voor dat zijn kroost af en toe een ander exemplaar krijgt. Zo kreeg ik eerder dit jaar een laptop, omdat mijn pc absoluut niet meer geschikt was om te surfen. Enkel wat word en excell, en dat wou ik deze week dan ook doen. Mijn wederhelft had de laptop versluist naar zijn nest in Mariakerke want hij moest van alles tekenen (ja, een keuken). Ik had op de trein een hoop nieuwe tekst geschreven op mijn paper en dacht: "ik typ dat rap eens uit en stuur het dan via mail naar mijn werkpc." Het typen lukte zonder problemen, maar internet aansluiten leek meer te vereisen dan enkel de kabel in het juiste poortje steken. Even speelde ik nog met het idee om het document op cd te schrijven, maar ondertussen had ik al drie keer mijn pc heropgestart. Ik heb serieus gevloekt. De laatste optie was een diskette, alleen hoe zou ik dat op mijn werkpc krijgen. Dat ding heeft geen diskettestation meer. Ik was al in alle staten toen mijn wederhelft voorstelde om het van op zijn werk door te sturen. Wat een gedoe!

You Might Also Like

0 reacties