Nachtmerrie

Gisteren was er de maandelijkse vergadering van het Project , veel op de agenda (want we hebben veel plannen meneer), veel emoties en sterke...

Gisteren was er de maandelijkse vergadering van het Project, veel op de agenda (want we hebben veel plannen meneer), veel emoties en sterke persoonlijkheden, waardoor het later werd dan ik dacht. Vroeg volgens sommigen.

"Heb je het gezien?", vroeg hij toen ik in bed tegen hem aankroop.
"Ik heb het licht niet aangestoken", antwoordde ik. Een lichte paniek kwam op. "Wat heb je gedaan?"
"Dan zie je het morgen wel", mompelde hij terwijl hij aanstalten maakte om verder te slapen.
"Wat heb je gedaan?" klonk mijn stem streng.
"Och, ik heb je keuken wat schoongemaakt", probeerde hij luchtig te doen.

Ik heb het niet over een dweiltje slaan (want dat heeft hij niet gedaan). Ik heb het wel over het afwassen van de deurtjes van al mijn kastjes, het afwassen van mijn plafond (de eerste keer sinds ik daar woon vrees ik) en het verplaatsen van al mijn spulletjes. Dus vond ik op tafel een paar flesjes die volgens hem niet in de keuken thuishoren, ontdekte hij tafelonderzetters uit de periode dat ik maniakaal niet wou dat er zomaar borden rechtstreeks op mijn nieuwe tafel kwamen te staan...

En nee, ik vond het geen prettige ontdekking deze morgen om te zien dat alles proper is.

You Might Also Like

0 reacties