je zou denken...

Het zijn boeiende tijden in de administratie, verkiezingen, voorspellen van uitslagen, strategieën ontwikkelen, geheime nota's, verander...

Het zijn boeiende tijden in de administratie, verkiezingen, voorspellen van uitslagen, strategieën ontwikkelen, geheime nota's, veranderingen op de dienst,... Ik bekijk niet alles met evenveel enthousiasme. Werkdagen van negen tot zeven zijn geen uitzondering meer, en dat voor een ambtenaar, maar met een uitgedunde dienst is het moeilijk vol te houden. Je zou dan denken dat ik 's avonds als een blok in slaap val, maar niks van, het blijft maar malen in mijn hoofd, nog een idee voor het Project, voor die nota,... en nu ik weer op de been ben, vind ik het de hoogste tijd om ook de musjieks tijdens de week weer op te pakken.

You Might Also Like

0 reacties