Doeltreffende communicatie

Hij: "Mijn collega had vandaag vegetarische sushi's mee, ik heb er een mogen proeven." Ik: "Ach, had zijn vriendin die kl...

Hij: "Mijn collega had vandaag vegetarische sushi's mee, ik heb er een mogen proeven."
Ik: "Ach, had zijn vriendin die klaargemaakt?" Zijn vriendin is vegetariër en hij is haar gevolgd. De liefde gaat soms door de maag.
Hij: "Nee, hij had ze zelf klaargemaakt. Maar ik vond ze niet zo lekker."
Ik: "Omdat er geen vis in zat?"
Hij: "Nee, de rijst was niet zo lekker, ik weet niet, hij plakte niet echt en als jij die maakt, smaakt de rijst ook een beetje zoet enzo..."
Ik: "Ik kan morgen misschien sushi's maken?"

En zo kwam het dat we sushi aten terwijl we de verkiezingsuitslag bekeken. Van doeltreffende communicatie gesproken. En aangezien mijn honger al getemperd was door wat ik zag, kon hij er gisteren ook mee naar het werk nemen. "Gemaakt door mijn vriendin."

You Might Also Like

0 reacties