En de microgolf?

"Het lijkt me geen goed idee om de microgolf zo hoog te steken, we moeten ook aan haar denken." Hij knikt in mijn richting, terwij...

"Het lijkt me geen goed idee om de microgolf zo hoog te steken, we moeten ook aan haar denken." Hij knikt in mijn richting, terwijl hij mijn lief aankijkt. Ik weet even niet wat denken maar besluit niet te reageren. De blik van mijn lief spreekt blijkbaar boekdelen, want hij gaat verder, "in een microgolf worden voornamelijk vloeistoffen opgewarmd... in het begin zullen dat waarschijnlijk vooral papflesjes zijn." Nu moet ik me inhouden om niet te schreeuwen van die keukenverkoper, omdat hij omringd wordt door foto's van zijn kroost en kindertekeningen. En als er nu een man alleen een keuken komt uitzoeken, adviseert hij dan om maar één kast en enkel een microgolf te nemen aangezien hij toch vooral diepvriesmaaltijden gaat opwarmen?

En daar hebben wij zaterdag een nieuwe afspraak mee...

You Might Also Like

4 reacties

  1. geen flauw idee. is dat ook een peter?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. outch ;) dat is dus de reden waarom ik er voor gekozen heb alles zelf te tekenen :)
    verkopers, yuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ella, ik vertrek van de nood van de klant en ga al zeker niet gaan vertellen dat de vrouw bij een koppel papflessen moet opwarmen :)

    Al wordt er soms al eens de fout gemaakt om een microgolf te hoog te plaatsen.

    Op 'verkopers yuk' ga ik maar niet reageren, want ik ben in eerste plaats ontwerper :P

    Bij twijfel mag men mij altijd contacteren :D

    BeantwoordenVerwijderen