Nog meer rood

"Ik wil nieuwe schoenen", dacht ik plots toen ik op de wei van Pukkelpop stond. Ja, zo basic ben ik soms. Het heeft een maand gedu...

"Ik wil nieuwe schoenen", dacht ik plots toen ik op de wei van Pukkelpop stond. Ja, zo basic ben ik soms. Het heeft een maand geduurd voor ik een schoenenwinkel binnenstapte. Ik keek nog maar net naar een paar of de verkoper stond al naast mijn neus. Er stond nochtans nog volk in de winkel, maar hij leed aan het één of ander overenthousiast verkoopsyndroom zou ik nog merken. "Kan ik je helpen, mevrouw? U mag ook altijd de schoenen er zelf uitnemen..." "Ik wil deze passen in mijn maat." Ik wees naar bordeaux schoenen met een hakje. Hij ging de tweede schoen buiten halen en verdween dan in de winkel om andere vrouwen te helpen. Het mocht niet baten, niet meteen gemakkelijk. Ik keek met moeite naar het tweede paar of hij vluchtte al naar buiten voor de tweede schoen. En bingo, prijs! Ik liep blijgezind buiten in een minimum van tijd

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wreed schoon! Winkel aan te bevelen? Waar heb je die gehaald? Ik ben eigenlijk feitelijk ook wel aan (nog) 'n nieuw paar toe. :-)

    BeantwoordenVerwijderen