West-Vlamingen

"Je zal dat weer zien, hij houdt informatie achter, typisch een West-Vlaming... Altijd hetzelfde." Mijn mond zakte open van verbaz...

"Je zal dat weer zien, hij houdt informatie achter, typisch een West-Vlaming... Altijd hetzelfde."
Mijn mond zakte open van verbazing. De eerste keer dat ik de persoon in het echt zie, na een paar vervelende telefoontjes en discussies via mail en lap, het zit er meteen op.
"Dat kun je toch niet zeggen?" "Oh jawel, die West-Vlamingen weigeren altijd van mee te werken. Ze weten het beter en doen alleen hun eigen zin."
En toen had ik eigenlijk moeten zeggen: "ok, dan kan ik nu vertrekken" maar omdat er nog een collega bij zat die ik ook voor het eerst zag heb ik het maar op een beleefde discussie gehouden. En spreek ik hem op alle volgende vergaderingen tegen, gewoon omdat ik er zin in heb.

You Might Also Like

0 reacties