Het is geen zicht

Mijn keel zit een beetje dicht 's morgens en ik begin het al wat koud te krijgen op de fiets. Gelukkig is de muts toch nog afgeraakt. In...

Mijn keel zit een beetje dicht 's morgens en ik begin het al wat koud te krijgen op de fiets. Gelukkig is de muts toch nog afgeraakt. In een ander kleur dan ik op Gent Jazz begonnen was, ik vond het nieuwe grijs uit de Wibra collectie zo mooi. En dan stond ik nog een hele dag op de rommelmarkt, reken er nog een paar treinritten bij. Ja, een paar want ik ben er in geslaagd om te haken terwijl ik nota's zit te kriebelen op mijn papieren. Een Engelse dame begreep direct wat ik bedoelde toen ik zei dat ik zo mijn gedachten op een rijtje krijg. Zij was jaren geleden gestopt met haken, maar ze vond het leuk om te zien dat het nog gebeurde. De muts is geïnspireerd door Phannie van Berroco maar toch wat anders omdat ik door de lusjes gehaakt heb en er niet rond (ik had het patroon niet bij), maar ik ben zot van die streepjes.

My throat is aching a little bit, fall must be there, and I start to have cold in the morning on my bike. I started the beret on Gent JAzz, but started again in another colour. I like the gray from Wibra this season. Luckily I was on a secund hand stand all day last Saturday and some train rides later, I can wear this. Yes, it took me several train rides, simply because I've managed to crochet while taking note for work. An English lady on the train understood me completely! It's a way to get your thougths straight. She had stopped crocheting for a long time, but she liked it that other people continue it. The beret is inspired by Phannie from Berroco but somehow different because I corcheted through the stitches instead of round them (I didn't have the pattern on me) but I liked the stripes a lot.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik vind uw versie mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doet me zin krijgen om weer wat te haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon! Elke keer als ik hier iets lees, vervloek ik mijn twee linkerhanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jawadde, zo'n muts wil ik ook nog wel dragen!

    BeantwoordenVerwijderen