Liesl

Line en Dominique , de curieuzeneuzen zijn natuurlijk op Ravelry gaan kijken na deze post , de anderen konden het op de Ravelry dag zien. I...

Line en Dominique, de curieuzeneuzen zijn natuurlijk op Ravelry gaan kijken na deze post, de anderen konden het op de Ravelry dag zien. Ik ben een Liesl van Ysolda Teague aan het breien. Niet moeilijk en het breit best snel. En dan ontdekte ik dit:

Line and Dominique discovered it on Ravelry after this post, the others could see it on Ravelry Day, I'm knitting a Liesl fron Ysolda Teague. Not so hard and a fast knit, until I discovered this:





Ik ben er blijkbaar in geslaagd om aan de verkeerde verder te breien. Ik kan het niet op mijn babbelen op Ravelry dag steken, gewoon omdat het al eerder begonnen is. Er zit weinig anders op dan het uit te trekken tot de armsgaten. Een goed moment om de maat eens te testen, want ik ben aan het twijfelen geslagen. Alle projecten die ik de laatste maanden op zet, lopen op een klein fiasco af. Voor de cache-coeur was is wat reservedraad vergeten, de sloefjes XL waren te klein, het vierkant voor Knit a poem heb ik twee keer mogen/moeten breien,...

I somehow managed to turn the work around. I can not blame it on my chatting at the Ravelry day, simply because it started sooner. I have to rip it until the armholes. Maybe now is a good chance to try it on and see if the size is right? I'm in doubt, all my projects seem to be jinxed, I forgot the scrap yarn for the cache coeur, the booties XL were too small, I've knitted the square for Knit a poem twice,...

You Might Also Like

0 reacties