Patrick

Als er dus één ding was dat mijn lief in Antwerpen wou doen was het de Saturn. We spraken af aan de cd's, hij ging nog iets voor ons esp...

Als er dus één ding was dat mijn lief in Antwerpen wou doen was het de Saturn. We spraken af aan de cd's, hij ging nog iets voor ons espressomachine zoeken. Uiteindelijk betrapte hij me voor de tv, "oh, dirty dancing." Wel, ik passeerde en zag dat het net die scène is waar ze de trapjes naar beneden holt en hem gaat bezoeken, je weet wel en dan zegt hij dat haar vader fantastisch is en dan zegt zij dat hij zo niet had mogen doen en dan verleidt ze hem. Ja, ik heb die film al een paar keer gezien en die scène nog een paar keer meer. Hij dus lachen dat hij mij betrapt had, maar terwijl ik stond te kijken passeerden wel twee mannen, een blik op het scherm en die namen de dvd mee. Wat is nu erger?

You Might Also Like

0 reacties