1 september

Dit lijkt me vandaag wel passen, een klasfoto van mijn eerste klas in Lendelede. Herken je dat brave meisje? Ze mochten haar van het klimrek...

Dit lijkt me vandaag wel passen, een klasfoto van mijn eerste klas in Lendelede. Herken je dat brave meisje? Ze mochten haar van het klimrek halen omdat ze niet meer naar beneden durfde. Bij het dansje voor de ouders was ze iets te enthousiast aan het meezingen tijdens de repetities, maar de juffen vonden dat niet zo leuk. Ze is er trouwens ook in geslaagd om van het podium te donderen met een wondje dat genaaid moest worden, maar dat heb ik enkel van horen zeggen. En er was een lokaal waar we naar dia's mochten gaan kijken, met kabouters en elfjes, mijn favoriete "uurtje" van de week. En ik heb nooit op een springbal kunnen springen, wel op een loopfietsje. Maar mijn ma vond dat niet zo leuk voor mijn broek in velours...

You Might Also Like

2 reacties

  1. Erg moeilijk om je eruit te pikken, ik heb je nog maar één maal echt gezien. Ik twijfel tussen twee leuke snuitjes maar ik kan natuurlijk heel ver mis zitten.
    Ik ben nu wel natuurlijk nieuwschierig of ik goed zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag een rood truitje, helpt dat?

    BeantwoordenVerwijderen