Weet je...

...het leukste was eigenlijk de sms met proficiat, mijn collega die naast mijn tafel stond om me te feliciteren en ook wel de felicitaties v...

...het leukste was eigenlijk de sms met proficiat, mijn collega die naast mijn tafel stond om me te feliciteren en ook wel de felicitaties van twee van onze lezers die ik gisteren in de Vooruit tegenkwam.

Daar kan heel die storm in een glas water niet tegenop.

Ja, ik was gisteren in de Vooruit voor Kimmo Pohjonen, een Finse acordeonist. San had medelijden met een eenzame ziel en is meegeweest. Het was best goed, eigenlijk, ook al wist ik op voorhand niet wat verwachten. En nee, ik schrijf geen tekst voor het Project, soms ben ik gewoon off duty. Trouwens, Jeronimo was er ook en hij heeft zijn foto's van tekst voorzien. Hierzo



P.S. Ik laat jullie raden tot zondag, nog een tip om mijn talrijke* lezers aan te moedigen: ergens tussen 0 en 500 zal voldoende zijn.

* Zo'n wedstrijd zet alles wel in perspectief, lang leve mijn zelfvertrouwen,...

You Might Also Like

0 reacties