pakjestijd

Er is blijkbaar geen ontsnappen aan. Vorige week kwam de sint weliswaar met lege handen maar er was een berichtje van taxipost en deze keer ...

Er is blijkbaar geen ontsnappen aan. Vorige week kwam de sint weliswaar met lege handen maar er was een berichtje van taxipost en deze keer had ik geen vermoeden. Tot ik een kijkje ging nemen bij L'Alsacienne rose, spijtig genoeg de enige van wie ik haar blog gevonden heb na het avondje Brussel met het reclamebureau. Ze had het over een poster, een kaars en een kitscherig boekje met roodleren omslag allemaal in het teken van de film Elizabeth. The golden age. Het mysterie was voorbij en nu liggen ze ook hier te blinken. Een kaars komt wel van pas in deze donkere tijden, het boekje is ideaal voor grote geheimen (dus grote kans dat ik het nooit durf gebruiken omdat ze niet spectaculair zijn om in zo'n mooi boekje op te schrijven) en een A3 poster die ik al aan één van de tienerfans via het Project kwijt ben.

Update: Via de comments ook Anaïs gelokaliseerd, what's in a name for a blog...

You Might Also Like

0 reacties