Met de C van...

En wat zat er nu in dat pakje bij de post, vraagt u zich misschien af. Wel, ik mag het eigenlijk niet zeggen. Nee, het heef tniks met Het Pr...

En wat zat er nu in dat pakje bij de post, vraagt u zich misschien af. Wel, ik mag het eigenlijk niet zeggen. Nee, het heef tniks met Het Project te maken, wel alles met mijn nieuwsgierigheid. Regelmatig krijg ik enquêtes in mijn mailbox binnen en zo ook deze. Een nogal saaie enquête met relatief stomme vragen (wil u dat het product a. te weinig chocolade b. juist genoeg chocolade c. te veel chocolade bevat?) over een nieuw product dat nog gelanceerd moet worden. Wat me wel opvalt, is dat er steeds meer een sfeer van geheimzinnigheid rond hangt. Een aantal jaar terug werd je aangesproken op straat om eens te proeven en je mening te geven, meestal in de buurt van de Korenmarkt. Nu is de eerste vraag: werk je in de reclame, marketing, pers,.... Enfin, voor mij niet gelaten, ik mocht een proefpakketje afhalen bij de Post. Enkel te gebruiken binnen mijn huishouden, top secret,... Dit weekend bestond mijn huishouden uit veertien en het smaakte wel zo op een zondagmorgen bij het ontbijt, een beetje decadent. En wat het was? Mag ik niet vertellen, maar ik heb een filmpje...

You Might Also Like

0 reacties