Klik-klik

Ik heb het niet zo begrepen op foto's van mezelf. Op het werk kwam een professionele fotograaf voor de nieuwe brochure, drie kwartier po...

Ik heb het niet zo begrepen op foto's van mezelf. Op het werk kwam een professionele fotograaf voor de nieuwe brochure, drie kwartier poseren leverde een handvol mooie foto's op en dan kiest de communicatiemens bij ons er de lelijkste uit. Ik hou wel van de foto's die Charles Strijd maakt, we zijn ook al samen op stap geweest. Maar ik verstijf als ik de lens op mij gericht voel, ik krijg dat trekje om de mond, mijn gezicht verkrampt en de foto schreeuwt: ik wil niet op de foto. Ja, lach maar...

Maar voor dit, wou ik wel eens een poging ondernemen. Het werd drie kwartier in het centrum van Gent, poseren, links kijken, rechts kijken, naar boven, naar beneden, op verschillende plaatsen,... Dankzij de wind had ik me de moeite wel kunnen besparen. En de fotografe vond de wind geweldig...

You Might Also Like

1 reacties