Zelfgemaakt kerstcadeautje

Herinner je deze nog? De bolero was al een paar dagen af, maar ik heb het pas gisteren aangedurfd om dicht te naaien. Het bleek heel simpel...

Herinner je deze nog? De bolero was al een paar dagen af, maar ik heb het pas gisteren aangedurfd om dicht te naaien. Het bleek heel simpel: in twee vouwen en stukje overlaten voor de armgaten. Volgens mijn lief (ja, hij is terug) is het te oud voor mij. Ik weet niet in hoeverre zijn oordeel klopt, want ik was eigenlijk aan het overwegen om er zo eentje te breien voor bij mijn winterkleedje. Met een pull steek je direct zo veel weg. Gelukkig is deze er alvast eentje voor mijn ma. Hopelijk vindt zij het wel tof...

en ja, ik kijk ernstig maar ik denk dat de webcam er voor iets tussen zit.



Do you remember this one? I had ifnished it for some days, but I was afraid to sew it together. Although it is in fact plain simple: fold in two and leave a bit of space for the arms. According to my boyfriend it is too old for me, but I'm not sure I can rely on his judgement. I was thinking to make a similar one in brown to go with my winter dress. Anyhow, this one is a christmas present for my mum. I hope she likes it...*

And yes, I look serious but I think the webcam has something to do with that. Not easy to concentrate on how you look and when to push the button.

*waarom ook in het Engels? Mijn blog is verbonden met mijn ravelry-account, zo kan iedereen komen kijken naar het resultaat, en daar wordt meestal in Engels gecommuniceerd. Het wordt geen gewoonte voor alle postjes, alleen voor deze van creabea.

You Might Also Like

0 reacties