WIPWednesday: Waterlands

Toen ik vorig jaar PomPomQuarterly kocht bij Wolhuis Wolder dan viel Waterlands van  Lotta H Löthgren me meteen op. En ik zag het ook meteen...

Toen ik vorig jaar PomPomQuarterly kocht bij Wolhuis Wolder dan viel Waterlands van Lotta H Löthgren me meteen op. En ik zag het ook meteen met de kleuren die ik zou kiezen. Waterlands is een trui met een gekleurde yoke. De ontwerpster kiest voor donkergrijs, lichtgrijs en geel. Dat geel zou ik vervangen door roze, verrassing. Ik bestelde zelfs de wol bij The Knitting Goddes op het einde van 2019. 
Maar het duurde tot dit jaar om er effectief aan te beginnen. De wol is Two Flock en dk weight. Het voelt lekker dik en rond. Het komt van uit de buurt van The Knitting Goddess en kreeg die mooie kleuren die ik zo apprecieer van haar. Je begint bovenaan en krijgt dus meteen ook de fun voorgeschoteld, een kleurwerk dat best makkelijk te volgen is. Ik maakte het mezelf natuurlijk makkelijk door maar één kleur van het kleurenpalet te wijzigen. Ik moet nog een aantal rijen en dan begint het saaie grijs. Al zijn er natuurlijk wel manieren om nog wat kleur binnen te smokkelen aan de boorden als ik dat zou willen of zou moeten doen omwille van de lengte. 

 

You Might Also Like

0 reacties