Ikatee Belle Mum - 2

Ik maakte deze zomer het onderlijfje van Ikatee Belle Mum . Ik maakte ondertussen ook al eentje in zwart met een schoon elastiekje voor de b...

Ik maakte deze zomer het onderlijfje van Ikatee Belle Mum. Ik maakte ondertussen ook al eentje in zwart met een schoon elastiekje voor de boordjes en de afwerking. Ik blijf wat met dat gapen zitten, maar er wordt aan gewerkt. 

Ik had ook de twee patronen voor de onderbroeken uitgeknipt. Het gaat om een bikini model en een hipster model. Ik maakte al eens een bikini uit een restje tricot. Ik was er redelijk van overtuigd dat ik het maar niks zou vinden, want ik heb een zwak voor de patronen van Hari Ito maar ik moet toegeven dat ik deze ook vaak uit de kast vis. Ik knipte dus in een zelfde stofje beide patronen en ze lagen een tijdje op mijn keukentafel. Weer een restje tricot dat verwerkt raakte. Zo ongeveer, want het was nog maar een stapeltje.

Diezelfde tafel waar mijn pc staat voor thuiswerken en de tafel waar mijn naaimachine staat. Na een lastige werkdag besloot ik aan de overkant van de tafel te gaan zitten en iets routinematig te doen. Ondertussen heb ik al vaker onderbroekjes gestikt en hoef ik de instructies niet te volgen. Voor de afwerking gebruikte ik verschillende omvouwelastiek, gewoon omdat ik niet genoeg had van één kleur om beide hetzelfde te doen. 

Ik ben geen fan van het stofje om te gebruiken als onderbroek en dat heeft alles te maken met de kleur en de vogeltjes. Het eerste bikini model dat ik maakte was trouwens deze stof met vogeltjes maar dan in het rood. Ik had er blijkbaar een voorraadje van en ik kan niet garanderen dat alles nu opgebruikt is. Ik ben wel fan van beide modellen. Afhankelijk van wat ik draag of hoe ik me voel is er wel ruimte voor verschillende modellen in mijn kleerkast. En natuurlijk ga ik ze ook eens in gewoon volwassen stof maken, misschien met een kantje ofzo

You Might Also Like

0 reacties