Sokken

 Ik heb een hele reeks sokken liggen en toch kan ik het niet laten om er toch altijd nog eentje op te zetten. Ik hou van sokken met ingewikk...

 Ik heb een hele reeks sokken liggen en toch kan ik het niet laten om er toch altijd nog eentje op te zetten. Ik hou van sokken met ingewikkelde motieven, maar eigenlijk zijn simpele sokken ook wel gewoon leuk. Ik breide nog eens de basecamp socks, een gratis patroon van Fancy Tiger craft. Het zijn sokken met een 2/2 ribbel. Het andere paar zijn ryelight sokken, ook een gratis patroon, deze keer van Tin Can Knits. Ze hebben hier ook een versie van in Dk, voor echt dikke sokken. Het patroon is heel simpel en de strook rechts maakt het fijn om verder te breien. Natuurlijk versterk je dit effect met een wol waarvan de kleur verloopt. 

/
De ryelight zijn in dark rainbows, een sokkenwol van The Knitting Goddess, geverfd voor een goed doel en dus limited edition. De basecamp socks zijn in een wol van Bart & Francis. Ik sukkelde om de één of andere reden bij beide paren met de hiel van de tweede sok, waardoor het wat langer duurde en ze een tijdje in de naughty corner belandden. 

You Might Also Like

0 reacties