Van kleine dingen

Doe eens zot. Mijn huishouden is momenteel maar een lap groot en toch slaag ik er in om er een complete chaos van te maken. Gisteren viel mi...

Doe eens zot. Mijn huishouden is momenteel maar een lap groot en toch slaag ik er in om er een complete chaos van te maken. Gisteren viel mijn batterij van mijn werkgsm uit. Niet getreurd, ik had die toch niet meer nodig. ’s Avonds, tsss. Maar dan net voor het slapengaan liet mijn gewone gsm ook weten dat de batterij het bijna voor bekeken hield. Ik probeerde nog efkes om mijn lader te vinden, maar ik was te moe en had eigenlijk geen zin. Hoe erg kon het zijn? Ik word meestal wel wakker voor mijn wekker, dus waarom zou het een uitzondering zijn. Ik geef toe mijn reflex toen ik wakker werd was om me nog eens om te draaien, mijn wekker zou me toch wel verwittigen. Gelukkig bleek ik voldoende wakker van geest om dit niet te doen. Ik had er wel geen idee van hoe laat het was, aan de auto’s kon ik het nog niet opmaken. Het is ten slotte nog vakantie en al. Maar ik haalde zonder problemen een vroege trein, ook niet té vroeg. En ik heb dat heerlijke vakantiegevoel, wakker worden zonder wekker. Het zijn soms de kleine dingen die het hem doen.

You Might Also Like

0 reacties