consumentenvertrouwen

Het consumentenvertrouwen is weer gedaald, hoorde ik op het nieuws. Beroepshalve moet ik me dan zorgen maken, het belooft niet veel goeds....


Het consumentenvertrouwen is weer gedaald, hoorde ik op het nieuws. Beroepshalve moet ik me dan zorgen maken, het belooft niet veel goeds. Maar het was weekend en het enige waar ik aan kon denken was: hoe bepalen ze dat? Het aantal zakjes op een doordeweekse dag op de Meir tussen 15 en 16u, het aantal elektronische verrichtingen op de derde zaterdag van de maand, een enquête,... Ik zou het waarschijnlijk moeten weten, beroepshalve, maar ik heb mijn eigen kleine bijdrage geleverd. Vandaag kon ik naar de Post trekken met vier briefjes voor pakjes. Het was een beetje tenenkrullend dat eentje er nog moest blijven omdat het nog niet in het systeem zit, terwijl ik op het rek wel de datum van vandaag zag liggen. Is het dat bruine karton? Of die witte envelop?

Maar de buit:

een koptelefoon van Amazone (ter vervanging van mijn ipod-oortjes, niet op de foto), twee Japanse patroonboeken van bij Yesasia (met dank aan de fotoslide) en Abuelita van bij Pickles

You Might Also Like

0 reacties