In de lift

Ik stap de lift op het werk binnen. Er staat een man die van hoger komt, hij heeft een rode das in zijn handen. Een opvallende kleur. “Maak ...

Ik stap de lift op het werk binnen. Er staat een man die van hoger komt, hij heeft een rode das in zijn handen. Een opvallende kleur. “Maak je geen zorgen, ik ben niet aan het strippen.” Ik kijk hem verbaasd aan. Een oudere man, wit hemd, casual vest maar een rode das en een klassieke zwarte broek. Nee, mijn eerste gedacht is echt niet dat hij gaat strippen. Hij toont me de das. “kijk, ik heb die vanmorgen compleet verkeerd geknoopt en nu pas gemerkt, ik weet niet wat me bezielde.” Ik moet lachen, het overkomt me ook wel eens om een kledingstuk binnenste buiten of achterste voren aan te hebben, zo als de ochtend vroeg aan voelt.

You Might Also Like

0 reacties