De boom

For English, scroll down De laatste donderdag van mijn verlof kon ik aanschuiven bij KnitFlanders . We waren maar liefst met drie die het bo...

For English, scroll down

De laatste donderdag van mijn verlof kon ik aanschuiven bij KnitFlanders. We waren maar liefst met drie die het boek van Ysolda bij hadden. Geen toeval. Mijn keuze is op Skelf gevallen en ik vroeg wat advies bij de proeflapjes voor ik opzette. Een week later stopte ik wat vroeger en kon ik nog snel een dessertje mee pikken. 's Avonds was de boom af, het is echt ongelooflijk dat ik op een week drie bollen heb opgebruikt. Lang geleden dat ik nog zo obsessief bezig ben geweest en mijn breiwerk maar niet aan de kant kon leggen. De foto doet op geen enkele manier recht aan de kleur, het moet donker paars met een ietwat rode tint voorstellen.



The last Thursday of July I assisted at a meeting of KnitFlanders. We were three to have Ysolda's new book. I chose for skelf in a lovely alpaca I had in my stash. I got some advice on the swatching and I cast on. Only a week later I finished the tree. I have knitted three skeins, which is a lot for me. It has been a while since I have been so obsessive about knitting. I just can't stop. The colour is dark purple with a somewhat red in it, but the pictures was taken early evening.

You Might Also Like

1 reacties