Ik stond er bij en ik keek er naar

Ik heb getwijfeld dit jaar, maar de verkoop ging als een trein en de het examenrooster liet op zich wachten. Ik werd enthousiast bij de name...

Ik heb getwijfeld dit jaar, maar de verkoop ging als een trein en de het examenrooster liet op zich wachten. Ik werd enthousiast bij de namen, maar toen was het al te laat. Het kriebelde serieus begin deze week, het zou mooi weer worden, ideaal festivalweer: bikini en kway. 's Morgens was er nog het bericht op facebook: FooFighters live te beluisteren, een kleine troost maar toch. En dan ergens tussen 8en 9 was er die sms: iets gebeurd maar alles oké. We zochten onze toevlucht tot internet. Starend naar het scherm, die tent, aantal doden, verwarring, hulp. Een tweede pc werd erbij gehaald. De geruststelling dat vrienden oké waren, maar vooral het ongeloof. Ook gisteren, mensen die erbij waren, vrienden van collega's die er waren, internetfora,... Verbijstering. Geen woorden.

You Might Also Like

0 reacties