Me Made May - update

We zijn 6 mei als ik dit schrijf en voor de eerste keer deze maand heb ik een niet-door-mij-handgemaakt kledingstuk aan. Het was een bewu...


We zijn 6 mei als ik dit schrijf en voor de eerste keer deze maand heb ik een niet-door-mij-handgemaakt kledingstuk aan. Het was een bewuste keuze. Maar laat ik beginnen bij het begin. 

1 mei: ik koos niet voor een rode outfit, maar voor mijn solange jurk uit La Maison Victor in een stofje van See you at six. Ik denk niet dat ik het ooit geblogd heb, het is super simpel eigenlijk. Ik naaide op de rug wel nepen, zodat het wat beter valt. Het is het ideale kleedje voor een luie dag, zo eentje achter mijn naaimachine en dat is wat ik die eerste dag deed. 




 2 mei: Ik koos opnieuw voor een kleedje uit een stofje van See you at six, deze keer een combinatie van Deer & Doe. Ik combineerde zéphyr en ondée tot een jurkje en het komt vaak uit de kast.
3 mei: nog steeds koud en ik koos voor mijn rode bertha uit Fibre Mood, die ik in een workshop bij De Stoffenkamer maakte en ondertussen al veel gedragen is, een t-shirt-versie van het King Louie jurkje dat ik bij Madeline maakte en mijn rode carino sjaal van Ysolda, die enkel in een WIP Wednesday werd getoond.
4 mei: Maker Faire in Gent en koud! Dus zie je de Sibeal met moeite onder mijn jas piepen en besef ik dat die ook nooit meer dan via een WIPWednesday is getoond, de zwarte Bertha uit Fibre Mood en opnieuw een sjaal van Ysolda, lacustrine deze keer.

5 mei: feest! En daar hoorde een zelfgemaakte outfit bij, het werd een combi die ik al eerder maakte, in hetzelfde stofje maar in een andere kleur, tencel van bij De Stoffenkamer: Lauren van Firbre mood en givre van Deer & Doe. Wat ik er nog bij droeg, toon ik binnenkort wel eens. 

6 mei: Breathing space en brume van Deer & Doe die ik ooit in bandwerk maakte, maar eigenlijk veel te weinig draag. Aangezien deze misschien iets ruimer zit, is deze eigenlijk best ideaal voor nu. En een gekocht donkerblauw topje van Cora Kemperman, ik heb vast een bruikbaar topje in mijn hangemaakte spullen, maar vandaag wou ik toch deze. 


You Might Also Like

0 reacties