B&B update

Het was de eerste zaterdag van wereldbreidag, maar van breien is niet veel in huis gekomen. Ik heb momenteel niet echt zin om te breien, al ...

Het was de eerste zaterdag van wereldbreidag, maar van breien is niet veel in huis gekomen. Ik heb momenteel niet echt zin om te breien, al mijn rode projecten laten het wat afweten, heb ik de indruk. Neem nu dit fluffy topje. Het was een plezier om vast te houden, maar uiteindelijk moet ik ergens verstrooid zijn geweest en liep de steek niet meer 100% zoals het hoorde. Dus is het een hele tijd blijven liggen en dan heb ik van mijn hart een steen gemaakt en gewoon afgetrokken. Niet simpel, twee bolletjes van dat klevende spul.



Mijn andere rode trui leek goed te vlotten tot duidelijk werd dat ik te weinig katoen zou hebben. Ik zou het kunnen oplossen met wat uithalen, een korter lijfje en zo. Maar het zou wel wat moed vragen. Mijn lief raadde me aan om eerst eens op het net een andere verdeler te zoeken. Ja, dat heb je met wol gekocht op reis. En dan is er nog het boterbloempje. Ik moet nog eens de moed vinden om te herbeginnen, maar voorlopig hou ik het bij een boek op de trein. Niet ideaal...

You Might Also Like

0 reacties