I'm so lucky

Vandaag kon ik een pakje ophalen bij de post, weeral en hoewel ik wist wat er in zat was ik toch heel aangenaam verrast. Ik won bij Good kni...

Vandaag kon ik een pakje ophalen bij de post, weeral en hoewel ik wist wat er in zat was ik toch heel aangenaam verrast. Ik won bij Good knits een paar slippers, ik mocht zelf het model en het kleur kiezen. Haar Mary janes staan al voor eeuwig in mijn lijstje van dingen die ik wil maken. Maar je weet hoe dat gaat en dan kreeg ik de kans om er gewoon te krijgen. En toch heb ik een ander paar gekozen. En ik ben er zo blij mee. Je kan ze ook kopen in haar etsy-shop



In hetzelfde pakje vond ik ook nog een boeklegger, twee brochekes. Net wat ik nodig had om mijn knopenverzameling in te tomen. En twee bolletjes Karaoke wol. Een heel leuke verrassing...



Thank you a lot Lisa

You Might Also Like

0 reacties