sneeuwschoenen

"Hallo dames, jullie hebben gewoon schoenen aan? Zie mij hier nu staan..." Ze staat in het koffiekot en bekijkt onze schoenen. Zij...

"Hallo dames, jullie hebben gewoon schoenen aan? Zie mij hier nu staan..." Ze staat in het koffiekot en bekijkt onze schoenen. Zij heeft haar wandelschoenen aan en ik moet toegeven dat ik er ook aan gedacht heb toen ik op het perron stond en het koude water langzaam aan mijn kousen voelde knabbelen. Maar toen mijn collega (mannelijk en niet gay, voor zover ik weet) me bekende dat hij "sex and the city gewijs een paar reserve schoenen bij had" (zijn exacte woorden), wel sta me toe om hier geen commentaar te geven. En ook vandaag volhard ik in mijn boosheid, met mijn botjes, niet te hoog maar toch hier en daar glijdend, allesbehalve elegant, zeker met de bijhorende kreetjes, maar ik hou vol. En ook hier geven ze niet op. You go girl! Mac Guyver had geen botten, tsss.

You Might Also Like

0 reacties