K-O-U

Eentje van maandag dat nog uitgetypt moest geraken Het gaat koud worden en iedereen heeft zo zijn of haar trukjes. Ik zweer bij sokken over ...

Eentje van maandag dat nog uitgetypt moest geraken

Het gaat koud worden en iedereen heeft zo zijn of haar trukjes. Ik zweer bij sokken over mijn panties, weggestopt in mijn botjes maar zo efficiënt, want koude voeten zijn moordend.

Zij zit op de trein en belt: "ik zit hier te stinken, in mijn eskimovest, je weet wel dei met dat bont, langs alle kanten en mijn platte botten, ook met wol aan de binnenkant." Ik probeer haar te negeren, concentreer me op de muziek in mijn oortjes. De mannen naast ons houden fluisterend een gesprek. "Wat me stoort, is dat het daar zo koud is. Ik doe dan mijn thermisch ondergoed aan, lach maar, ik heb nu ook een thermische onderbroek aan." Ik hoor de mannen even pauzeren voor ze hun gesprek verder zetten, een blik uitwisselen, terwijl zij vrolijk verder kletst. Sommige dingen weet je liever niet.

You Might Also Like

0 reacties