Vies

Ik had al dagen last van berichten in mijn hotmailbox dat mijn mail niet aangekomen was. Nu gebruik ik die mailbox zelden of nooit, tenzij o...

Ik had al dagen last van berichten in mijn hotmailbox dat mijn mail niet aangekomen was. Nu gebruik ik die mailbox zelden of nooit, tenzij om reacties van op dit blogje te ontvangen. In mijn concepten vond ik rare dingen, net als in mijn verzonden items. Ook naar sommige van jullie die gereageerd hebben. Er staat een nieuw paswoord op, ja, ik weet dat je dat regelmatig moet veranderen (maar wie doet dat ook echt? *kijkt nieuwsgierig rond*) en nu lijkt het probleem opgelost. Hoop ik. En sorry voor de spam die jullie van mij mochten krijgen, ik verkoop geen blauwe pilletjes of verlengingen van bepaalde lichaamsdelen. Sorry.

You Might Also Like

0 reacties