Licht

Dankzij The Insiders kan ik een philips wake-up light testen. In plaats van een vervelende wekker word je wakker gemaakt door licht dat la...

Dankzij The Insiders kan ik een philips wake-up light testen. In plaats van een vervelende wekker word je wakker gemaakt door licht dat langzaam feller wordt en dan zijn er ook nog de natuurgeluiden, of in dit geval kan je ook voor de radio of usb stick kiezen. Wat opvalt is de kwaliteit van het geluid, zeker als ik dat vergelijk met mijn radiowekker. Over de natuurgeluiden ben ik zo niet te spreken, ik ben te veel een stadsmeisje vrees ik. Van de koe kreeg ik gewoon de slappe lach. Wat wel grappig is, zijn de watergeluiden op de achtergrond. Zou het de bedoeling zijn om op je blaas in te werken en je zo wakker te maken?

Het is nog niet echt gelukt om de lamp serieus te testen, omdat ik het pakje nogal laat kreeg (verkeerde adres) en ik nu niet zo vroeg op moet als anders. Ik probeer nog wat te testen met wanneer ik best de wekker zet. Het licht begint al een half uur voor de wekker en ik reageer daar nogal rap op. De tijd tussen het licht en het geluid vind ik dus best lang, nu lijkt het soms of ik lig te wachten op het geluid om dan op te staan. Misschien zou ik beter mijn wekker wat later zetten?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik ben fan, alleen is de mijne vrij snel kapot gegaan en gaat hij niet meer verder dan schemering en word ik dus ook niet meer snel genoeg wakker nu, maar ze kosten zo veel voor zo snel kapot te gaan (na 2 jaar ofzo) :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem al een paar jaar en vind het nog altijd geweldig! Elke morgen weer op met vogelgezang :))

    BeantwoordenVerwijderen