Oeps...

Deze morgen sta ik iets na acht op de stoep in Mariakerke klaar om te vertrekken naar mijn stulpje. iik werk thuis vandaag en dan mogen ocht...

Deze morgen sta ik iets na acht op de stoep in Mariakerke klaar om te vertrekken naar mijn stulpje. iik werk thuis vandaag en dan mogen ochtenden wel eens iets langer uitlopen. Mijn GSM gaat af en ik zie dat het een nummer van het werk is.
"Hallo, het is hier het onthaal..."
Mijn hart slaat over, ik had toch geen afspraken vandaag en dan nog zo vroeg, meestal ben ik nog ergens op spoor 10 op dit eigenste moment.
"... van de kopieermachine..."
Ik onderbreek haar. "Mevrouw, ik werk vandaag thuis en voor dergelijke problemen contacteert u best ons secretariaat."

Thuiswerken, het heeft zijn grappige kanten, maar ze mogen niet overdrijven.

You Might Also Like

0 reacties