Hoeveel keer in de week

... gaan jullie eigenlijk uit? Allez, gemiddeld. Het was de onschuldige vraag van een vriend die we zelden tijdens de week zien. Ik hield he...

... gaan jullie eigenlijk uit? Allez, gemiddeld.

Het was de onschuldige vraag van een vriend die we zelden tijdens de week zien.

Ik hield het op twee keer, mijn wederhelft op vier keer.

Discussiepunt is of we onze gemeenschappelijke dansles, zijn avondles en mijn dansles ook moeten meetellen. Ik vind van niet, want het is sport en sport is gezond, dat moet. Trouwens, dat uurtje dat we gaan dansen is heel tof enzo maar wat doe je dan als we achteraf nog naar een optreden in pakweg de Video gaan. Dan zouden we meer dan vijf keer in de week op stap kunnen gaan?

Ik vind het sowieso een stomme discussie, er is veel te veel te beleven in Gent om zo maar thuis te zitten.

Ik wou er nog aan toe voegen dat deze week een rustige week is, maar het is maar hoe je het bekijkt. Maandag comedy, onze lessen zijn weer begonnen na de paasvakantie en morgen ga ik naar performance op het T:mefestival. Trouwens, vrijdagavond is dat nog in de week of is dat al weekend?

You Might Also Like

0 reacties