opties

Op zo'n vrije dag zijn er verschillende dingen die je kunt doen: optie 1 lekker lui niks doen optie 2 werken (overheid? met het vertrek ...

Op zo'n vrije dag zijn er verschillende dingen die je kunt doen:
optie 1
lekker lui niks doen
optie 2
werken (overheid? met het vertrek van mijn collega kom ik er alleen voor te staan en vrijdag ontdekte ik dat ik nog iets heel dringend moet doen voor de vergadering van dinsdag)
optie 3
het huishouden, bron van heel wat frustratie tijdens de week.

Optie 1 is absoluut uitgesloten. Ik heb lang geopteerd voor optie 2, maar na het bedwingen van mijn houtvretende wezentjes op zolder (fotootje hieronder) ga ik toch voor optie 3. Kwestie van deze week met een beetje gemoedsrust in te zetten. Ik heb een lang aangekondigd tekstje voor het project klaargezet, mijn ipod volgeladen met de nieuwe cd's en nu naar mijn strijkplank, dvd'tje insteken, moet lukken.

You Might Also Like

0 reacties