55

Pakweg 10 dagen geleden verscheen een oproep op het Project. Een groep op last.fm , hoe bedenken ze het? Als nieuweling op last.fm bekijk i...

Pakweg 10 dagen geleden verscheen een oproep op het Project. Een groep op last.fm, hoe bedenken ze het? Als nieuweling op last.fm bekijk ik het met een beetje verwondering. 55 leden al! Michel bekeek de eerste statistieken met de nodige argwaan en mag ik daaraan toevoegen dat ik ook zo mijn twijfels heb bij mijn eigen statistieken. Deze week Heather Nova op 1 met drie liedjes? Die heb ik toch nog niet via last.fm gehoord? Wel via mijn cd die ik in itunes aan het importeren was om op mijn ipod te smijten. En wie is Devendra Banhart? Geen flauw idee. (Alez, ondertussen weet ik dat het het liefje van één van de CocoRosie zusjes is).
En om te antwoorden op de vraag van Maarten voorlopig heb ik geen podcasts beluisterd via last.fm. Meestal zet ik gewoon de radio op terwijl ik aan het werken ben, ik typ een artiest in en laat maar spelen. En ja, als ik in het huishouden bezig ben, heb ik het wel voor disco en kitchy stuff? Straks gooien ze me uit de groep omdat ik hun statistieken verpruts...

You Might Also Like

2 reacties

  1. ikzelf heb nog niet door hoe ik naar de muziek van de artist die ik wil horen moet luisteren...
    ofwle zijn eht 30 seconden uittreksels ofwel zjin het "similar artists" :s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idem hier, dus als ik iemand wil horen bedenk ik wat de "similar artist" zou kunnen zijn. Triestig, ik weet het.

    BeantwoordenVerwijderen