dat weet ik dan ook weer

"Wat ga je zien?" Ik noem de titel. "Wat is dat?" Ik trek een gezicht: "euh, performance, denk ik." Hij trekt ...

"Wat ga je zien?"

Ik noem de titel.

"Wat is dat?"

Ik trek een gezicht: "euh, performance, denk ik."

Hij trekt nu een bedenkelijk gezicht. "Wat moet ik me dààr bij voorstellen?"

"Modern, dans, tja, ik weet niet..."

"Zoals toen die keer..."

"Ja, denk ik..."

Hij kijkt opgelucht. "Gelukkig moet ik niet mee", zie ik hem denken. Maar hij heeft ongelijk gekregen, maar dat kan u hier wel lezen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Oef, er zijn er zo nog. Ik had het er ook moeilijk mee. Ik reageerde al op gentblogt op je recensie, maar schreef er ook iets over op mijn eigen blog, mét link naar je artikel.
    http://www.bloggen.be/svends

    BeantwoordenVerwijderen