***

Ik heb het meest fantastische kleedje in de meest fantastische kleur gevonden, volstrekt binnen het budget. Ik paste het en het stond me ong...

Ik heb het meest fantastische kleedje in de meest fantastische kleur gevonden, volstrekt binnen het budget. Ik paste het en het stond me ongelooflijk goed, al zeg ik het zelf. Voor de zekerheid probeerde ik een maat kleiner in een ander kleur (wit, no way) en om het compleet te maken was de perfecte maat een maat kleiner dan ik dacht (dus dat wit, no way). En dan heb ik de verkoopster gevraagd om het te bestellen in een andere winkel, iets wat ik meestal niet durf. Maar dit kleedje wou ik best in Brussel afhalen. De verkoopster probeerde nog: "ja, maar die maat groter is daar wat beter." Maar ik liet me niet afschepen, ik heb geen zin om een janet-jackson te doen.


De verkoopster had er haar twijfels bij, het kleedje had goed verkocht. Maar... Het is er nog! Alleen in die fantastische kleur en in die maat moet het in Amsterdam besteld worden en nu wist ze niet of dat kon. Ja, ik begon ook wel wat te twijfelen maar voor het meest fantastische kleedje?


Update: En het meest fantastische kleedje in het meest fantastische kleur wordt voor mij besteld in Amsterdam, vrijdag kan ik het afhalen. Decadent, niet?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Heel erg decadent zou zijn om er zelf eens vlug om te treinen / vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een klein beetje decadent maar ;-) A girl's gotta do what a girl's gotta do, en dat al zeker voor het perfecte kleedje in de juiste maat en de juiste kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Um. Niet voor 't een of 't ander. Maar wij verwachten eigenlijk wel een foto van uzelve in "het meest fantastische kleedje in de meest fantastische kleur en in de perfecte maat". Of zo. Nietwaar?

    Lang leve de decadentie overigens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. foto! foto! foto!

    decadentie rulezzz! :D

    BeantwoordenVerwijderen