That time

Ha, wat zei ik ook alweer? Ik haal wat draftjes uit de vergeetput en voor je het weet kan ik het niet laten om toch van alles te schrijven e...



Ha, wat zei ik ook alweer? Ik haal wat draftjes uit de vergeetput en voor je het weet kan ik het niet laten om toch van alles te schrijven en geraakt het hier wel heel vol. Een mens zou denken dat ik in mijn verlof mijn pc wat achterwege laat, maar uiteindelijk steek ik die toch meermaals per dag aan, ik lees de mailinglijst van Het Project, schrijf een artikel, lees wat anderen schrijven, lees met veel aandacht de reis van Yab en denk telkens dat ik toch dringend dat boek moet lezen, bekijk de twitter, log in op smoelenboek, op de mails achter dit kleine blogje met misschien iets teveel van obsessieve nieuwsgierigheid om goed te zijn, discussieer op ravelry, laat hier en daar een commentaar, check nog eens het programma, om van de bestelling van boeken en t-shirts maar te zwijgen.

You Might Also Like

0 reacties