GF

De feesten (en het verlof) staan bijna voor de deur. Begin van de maand zag ik er nog wat tegen op, maar nu het dichter bij komt begint het ...

De feesten (en het verlof) staan bijna voor de deur. Begin van de maand zag ik er nog wat tegen op, maar nu het dichter bij komt begint het al weer te kriebelen. Ik vrees dat het virus kruipt waar het niet gaan kan. Het is nog snel een paar brandjes blussen op het werk, losse eindjes aan elkaar knopen,... De agenda staat al weer gevuld met een hoop etentjes, bij ons thuis en in het centrum. Er zijn tickets besteld voor een paar voorstellingen, natuurlijk niet te veel en natuurlijk toch weer al meer dan voorzien. Een aantal concerten staan in de agenda, och, ik kijk er al naar uit. En natuurlijk is er weer van alles te beleven bij Het Project Maar ik heb vooral zin om het extra laat te maken, misschien de zon te zien opkomen, te gaan dansen en buitenkomen in het daglicht. Het lijkt al weer eeuwen geleden en het kan wel zijn dat Vos beweert dat je om drie uur moet gaan slapen, ik wil toch wel eens zondigen dit jaar.

You Might Also Like

0 reacties