Geslaagd

"Heb jij daarbuiten nog een leven eigenlijk?" Ik vermoed dat het een grappig bedoelde opmerking was van Bram, die ik met veel plez...

"Heb jij daarbuiten nog een leven eigenlijk?" Ik vermoed dat het een grappig bedoelde opmerking was van Bram, die ik met veel plezier de perspas van GentJazz doorschoof. Ik zag hem voor een meer dan schitterend optreden van Dez Mona en ik ben alvast benieuwd naar hoe hij die bombastische schoonheid gaat beschrijven. Maar aan de flikkering in zijn ogen op het einde van het concert ben ik er wel gerust in.

De dag was een beetje in een rush begonnen, laat uitgaan, vroeg opstaan, verslag van een optreden waar ik meer van verwacht had schrijven, nog wat tekst bij andere foto's, en dan weg naar het centrum. Toen ik voorbij het Veerleplein kwam hoorde ik de menigte al uit zijn bol gaan. "Ev van waar zijn jullie? "Bruhhe? Moeten jullie dan niet vanachter zitten?" Het was lang geleden dat ik nog een debat had meegemaakt, maar het was heel boeiend en het heeft me eerlijk waar, geen seconde verveeld. Daarna was het snel naar Intergalactic Lovers en ik blijf ze gewoon goed vinden, de Ha' in voor Dez Mona en nagenieten in een Italiaans restaurant waar ze nogmaals die heerlijke zwarte ravioli met zalm bij de suggesties hadden staan. Soms is het leven gewoon perfect...

Al had het ook wel anders kunnen lopen en had ik met plezier mijn plannen omgegooid voor een tegenvoorstel (en dat zeg ik niet enkel om één van mijn lezers een plezier te doen). De meeste dagen lever ik een gevecht met onze kat voor het mooiste plekje van het terras: zonnebril en Fallen skies erbij en zo wat extra rust inbouwen, want de feesten is ook doseren.


You Might Also Like

0 reacties