Groene kleurtjes

Het breien loopt nu niet zo vlot. Het is te warm maar het lukt vooral niet om dingen af te werken. Dingen opzetten is dan weer geen enkel pr...

Het breien loopt nu niet zo vlot. Het is te warm maar het lukt vooral niet om dingen af te werken. Dingen opzetten is dan weer geen enkel probleem. Ik vond de Noro voor 2 euro de bol in een winkel in Antwerpen. Het was misschien maar goed dat ik een spannend telefoontje kreeg waardoor ik snel weer thuis wou zijn.

It is too hot to be knitting, but most of all it is difficult to finish projects. Casting on doesn't seem to be a problem. I found these Noro skeins in a yarn sales in Antwerp.



Ik wist al meteen wat ik er mee wou doen: de Ellis van Norah Gaughan. Tweedehands gevonden via Ravelry. Joepie!
I knew immediately what to cast on: Ellis from Norah Gaughan. Bought secondhand via Ravelry, jippee!

You Might Also Like

2 reacties

  1. mooie kleur. En 2euro is natuurlijk geen geld. Stuur me dat adres maar eens door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Dominique, Het komt van de Belgische groep op Ravelry, Wollig was voor haar verjaardag naar de uitverkoop bij Lana geweest. Ze gaan verbouwen, het zal dus iets tijdelijk geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen